ساموراى جدعان

مرحبا بك فى منتدانا اذا كنت عضو فقم بتسجيل الدخول اما اذا كنت زائرا فيسعدنا انضمامك الينا بالضغط على التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ساموراى جدعان

مرحبا بك فى منتدانا اذا كنت عضو فقم بتسجيل الدخول اما اذا كنت زائرا فيسعدنا انضمامك الينا بالضغط على التسجيل

ساموراى جدعان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إزاى تكلم البنت اللى أنت بتحبها ؟!

romantic boy
    romantic boy
    نائب المدير
    وسام المشرف المميز
    نائب المدير  وسام المشرف المميز

ذكر
    اعلام الدول : إزاى تكلم البنت اللى أنت بتحبها ؟! Female42
    المهنة : إزاى تكلم البنت اللى أنت بتحبها ؟! Collec10
    الهواية : إزاى تكلم البنت اللى أنت بتحبها ؟! Writin10
    الأوسمة : إزاى تكلم البنت اللى أنت بتحبها ؟! Vbfs2

بطاقة الشخصية
    الساموراى:

إزاى تكلم البنت اللى أنت بتحبها ؟! Empty إزاى تكلم البنت اللى أنت بتحبها ؟!

مُساهمة من طرف romantic boy الخميس فبراير 05, 2009 5:14 am

تحيه

مصاحبة البنات فن من الفنون عند ناس كتير تعالوا نشوف ازاى ممكن تصاحب بنت :

1- قبل التعارف ان وقفت بالقرب منك مع بعض الأصدقاء تظاهر بأنك لم ترها و بانك تبحث عن شىء بحيرة و قلق حتى

تقع عيناك عليها (أل يعنى بالصدفة ) فتبتسم و تهدأ عيناك و كأنك وجدت ضالتك و سعادتك النشودة .

2- اسألها عن أى حاجة مثل الساعة أو محاضرة معينة أو ندوة ......... لكن من المهم أن تشعرها بأنك تختلق المواقف
    للحديث معها ( يعنى بتتلكك ) .

3- افتح موضوع كبير قوى و قول كلام و حديث خطير خالص يعنى مثلا بين غضبك على اسرائيل و اشتم كام دولة كدا و

لو استفسرت عن دولة ذكرتها ( محدش سمع عنها قبل كدا) أظهر اندهاشك من قلة ثقافتها و اذكر لها كام معاهدة

قرع و بطيخ قامت بها هذه الدولة و بكدا هتنبهر بيك و تعرف ان ما فيش فى ثقافتك و عقليتك اتنين .

4- أظهر لها بعض الغيرة فى نظراتك و تصرفاتك بان تكون عصبى المزاج مثلا بعد أن تتحدث الى أى ولد حتى و ان

كانت بتقوله ( عن اذنك أعدى) .

5- أظهر لها مدى تأثيرها عليك مثلا انك لم تستطع حضور المحاضرات فى غيابها ( مع انك أصلا ما بتحضرهاش و هى موجوده ) و انك بطلت السجاير علشان خاطرها ( يعنى محبكتش تشرب قدامها ) و ان هى اللى مصبراك على الدنيا لأن

مامتك بتكرهك وباباك عايز يقتلك

6- المرحلة الأخيرة التعبير عن شعور غريب تجاهها لقد دمرت حصون قلبك و هزت كبرياءك و انتصرت على عدم اعترافك

بالحب و ابقى غنيلها مقطع من أغنيه ( قولى أحبك ) .

7 لو لقيت الموضوع رخم و عاوز تخلص قولها ان الظروف اقوى مننا و انا لسه طالب و مش عايز اظلمك معايا ( ال يعنى مكنتش عارف من الاول ) .

النهاية .

ملحوظه مهه :

ممكن البنت تطلع أذكى منك و تتظاهر انها صدقت كل كلامك و تدبس فى جوازة .

ملحوظه أهم بقى :

كل دا تهريج و هزار يا جماعه اوعوا حد يعمل كدا بجد و يروح يعمل الفيلم دا على أى بنت انا مش مسئول لو خدله

قلمين حلوين منها

زظ

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 15, 2024 12:29 am